Oldalak


2011. június 6., hétfő

Klassz hétvége

A hétvége szuper volt. A lányok is mintha kicsit lenyugodtak volna, nem őrjítettek meg minden pillanatban. A tegnapi nap pedig csodás. A gyerekek imádták a pancsolást, na meg mi is. Itt volt öcsém is a kisfiával, és ahogy elnéztem a három gyereket, arra gondoltam, de szépek így hárman, nekem kell még egy gyerek (csak a férjem meg ne tudja :))))) ). Csak poénnak szántam, mert már sokszor említettem ezt neki, persze én is tisztában vagyok vele, hogy nem lehet, most nem szabad vállalni még egy gyereket, így is nehéz, felelőtlenség volna ( persze ha bepottyanna, biztosan megtartanám).



5 megjegyzés:

Timike írta...

Nagyon édesek a gyerekeid, öröm nézni milyen önfeledten játszanak.A harmadikon én is gondolkodom, talán az kislány lenne. De majd az idő eldönti.

Napsugárkisasszony írta...

De aranyosaaaaaaak!:D

Cimbilimbi írta...

Cukorfalatok a gyerkőcök! Azért én szurkolok a harmadikhoz, hátha lenne egy kis ördögfiókátok is az angyalkák mellé :)

kikocs írta...

nem csodálom, hogy kedvet kaptál, nagyon aranyosak!
(én hasonlóan vagyok a negyedikkel :) )

Unknown írta...

Timike, sok sikert a harmadikhoz! :))
Gréti, köszi szépen!
Cimbilimbi, ez olyan dolog, hogy szeretném is meg nem is. :))
Kikocs, csak csodállni tudlak, mindenért amit te csinálsz! :)