Oldalak


2011. május 7., szombat

Szalvétából, kép

Feliratkoztam egy decoupage fórumra. Nem semmi, amiket ott bemutatnak! Olyan technikákat alkalmaznak, amikről én még nem is hallottam, de legalább így tanulok. Elég komolyan is veszik a részvételt, hétről hétre mutatnak valamit és nekünk is el kell azt végezni. De ez jó, mert szeretem csinálni. Ez a kép, még nem tartozik a leckékhez, csak kipróbáltam valami ujjat amit a fórumon láttam. Fa alapra felkentem a kittet majd ráhelyeztem a kivágott szalvéta darabokat és akril festékkel próbáltam árnyékolni. Ez az árnyékolás nagyon "menő" a decoupage rajongók körében, én még csak most próbáltam először. De lesz ez még jobb is. Azért megmutatom mit készitettem. :))






1 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Nagyon-nagyon szép!:)
Csütörtökön feladtam a csomagokat,remélem épségben megkapod!:)