Oldalak


2011. április 30., szombat

Hogy szalad az idő!!!

Csak azon veszem észre magam, megint eltelt egy hónap, és mindjárt az évnek a fele is. Ősszel meg megyek vissza dolgozni. Ó nem akarok, olyan jó itthon lenni a lányokkal! Vagy csak nagyon elkényelmesedtem, ki tudja. Na, de ez van, addig viszont bele kel húzzak, sokat kézimunkázzak, mert aztán már nem nagyon lesz rá időm, gondolom.
Csinálgattam ezt, azt, házi áldásokat, amilyeneket már mutattam itt a blogon. Kaptam megrendelést, Magyarországról, két alkalommal is. Kellemes meglepetés volt, ezer idegen csak úgy megkeres, hogy tetszik neki a munkám és szeretne belőle, még fizetne is érte. Ez jó érzés.
Ajándékba is készítettem párat óvó néniknek, barátnőnek.




Decoupage képet ajándékba, Katának. Latinka ajándékláncában, én küldtem Katának ajándékot, sajnos a többi dolgot már nem fotóztam le, talán majd ő. Akkor azokat is megmutatom.


Ilyen kis tűpárnát is ajándékba készítettem, Annamáriának, és mivel nagyon megtetszet gyorsan csináltam magamnak is egyet.


Kipróbáltam a horgolást is, olyan jól még nem megy, mint Zsuzsának, de igyekszem.


Csináltam még sok apró kis keresztszemes mintácskákat, de még nincsenek véglegesítve. Majd azokat is mutatom.
És készítettem még sok-sok képet.
Ez a gyorshajtás eredménye, az utcánkban! 4-en szálltak ki sértetlenül az autó alól, de szó szerint sértetlenül, még karcolás sem volt rajtuk. Jó nekik.



Húsvéti tojás és muffin.






És virág képek:





És még sok minden, de majd máskor.

7 megjegyzés:

Reka írta...

Jaj de szepek a munkaid!!!! Gyonyoruek, a viragokrol nem is beszelve!!!!

batorba írta...

Tényleg gyönyörű minden, amit készitettél!!!! Amiatt meg ne ess kétségbe,, hogy dolgoznod kell....mondom én, aki szintén kétségbe voltam esve.:-)) Igaz most csak 4 órás állásom van ,de nem olyan rossz dolog az.:-))

Cimbilimbi írta...

Jó, hogy itt vagy Gabi, hiányoztál! A csillag alakú tűpárna most a nagy kedvencem, gyönyörű! A munkába meg majd visszaszoksz, igaz, a fejed sem találod majd néha a két gyerek, család, munka mellett, de hidd el, jobb ha mindez megvan!

Unknown írta...

Köszönöm lányok!
Még van még van 6 hónapom itthon ülni, de már parázok! Tiszta lüke vagyok. :))

Unknown írta...

Emelem kalapom, gyonyoruek a munkaid:) Nagyon ugyes vagy es megerdemled hogy magaddal a hobby-al foglakozz, na meg a legfontosabakkal: a kislanyaiddal:)
Egy modod van ra hasznald ki ezt a hatralevo idot maximalisan:)

Admin írta...

ai un premiu de la mine aici http://serenita-handmade-bijoux.blogspot.com/2011/05/al-doilea-premiu.html

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Én nem csodálkozom a megkereséseken,hiszen gyönyörűek a munkáid! Arannyá válik a kezed között minden a horgolt kis virágocskák is milyen édesek!