Oldalak


2011. március 7., hétfő

Szép találkozás, és ajándék

Néha nagyon furcsa dolgokat hozz az élet, nem is sejtjük egy egy lépésünk milyen fejleményeket hozz maga után. Például, itt van ez a blogírás is. Belevágtam, de nem láttam át mi minden is rejlik benne. Azt hihetné az ember, hogy így a neten keresztül az emberek sokkal ridegebbek egymással, pedig szerintem, pont az ellenkezője. Annyi kedvességet, szeretett, kaptam, mondhatom tök idegen emberektől, hogy el sem hiszem. Vagy talán éppen azért vagyunk kedvesek és udvariasak egymással, mert nem tudjuk, ki bújik meg egy egy blog mögött. Nem tudom, de nem is ezt akartam fejtegetni hanem, hogy innen Nagyváradról, Brazíliáig eljutottam a neten keresztül, és ott LEE oldalán akadtam rá Annamáriára, aki ugyancsak Nagyváradi!!! Levél, levélt követett és az elmúlt héten találkoztunk is. Én nagyon boldog voltam a találkozás alkalmával! Beszélgettünk, teát iszogattunk, megcsodálhattam gyönyörű hímzéseit! Felajánlotta, hogy megtanít engem is „hardangerezni”, nem tudom jól írtam e le. :) Igen, idővel szeretném én is elsajátítani ennek a hímzésnek a fortélyait.
És persze távozáskor nem engedett el üres kézzel, ezeket a szépséges kitteket kaptam tőle. Még egy darab hímző vásznat is kaptam, ami azért különleges dolog, mert itt a városban nem lehet kapni, ő is külföldről hozatja. :) A zöld abrosznak már neki is fogtam, hátha elkészülök vele húsvétig, csak attól tartok, hogy sajnálni fogom használni, nehogy összepecsételődjön. :)

Köszönöm Annamária és örülök a találkozásunknak!

3 megjegyzés:

latinka írta...

Húú,milyen értékes ajándékot kaptál,ez igen! :))

Unknown írta...

Bizony értékesek! Vigyázom is rájuk! :)

Lee Albrecht írta...

São palavras lindas e cheio de amor.
OBRIGADO Gaby