Oldalak


2010. november 10., szerda

Ajándék jött, ajándék ment...:)

Kezdem a legutóbbival. Adrienne blogján láttam meg ezt a szépséges Amidalát (vagyis nem pont ezt, mert, hogy ezt kifejezetten nekem készitette :-p ). Egyből arra gondoltam, ez nekem kell, de igazán álmomban sem reméltem, hogy valaha is viselhetem. És mégis, egy csere folytán, végre itt van!!! Annyira szép, azok a zöld gyöngyök..., amúgy is a zöld a kedvenc színem. Írtam Adriennek, hogy milyen szépen csillog a közepe, hát persze a Swarovski már csak ilyen csillogó... :)
Amit én küldtem neki az egy karácsonyi kis üvegtányér, amit még az Andi által meghírdetett, karácsonyi pályamunkára készitettem. Elküldtem még egy kis x-szemes párnácskát, amit karácsonyi szinekben hímezztem ki, de lefotózzni már nem érkezztem.

Ugye szép, nekem nagyon tetszik. Köszönöm Adrienne.

A következő cserém Patriciával zajlott le. Ő szeretett volna tőlem égy Házi áldást. Sikerűlt épségben elküldenem neki, pici ráadás ez a kis rózsácska volt. Cserébe, pedig ezeket a könyveket és cd-ket kaptuk. Nagyobbik lányomnak nyomban megtetszett a képes kis könyvecske, Bogyó és Babóca, amit kötelező szinte naponta elmesélni. :)

Szerintem, könyvekből sosem elég. Lassan gyarapodik a gyerekek kis könyvtára. Köszönjük Patricia.

4 megjegyzés:

ildikebak írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál :-) hiába jót tett helyeben jót várj :-) Remélem jól vagytok?

Millió pusza Ildi :-)

Edit írta...

Gyönyörű ajándékot kaptál!!! :-)

Cimbilimbi írta...

Viseld egészségben Amidalát, és olyan örömmel, mint amilyen örömmel készítettem neked! (A nagyításon látom, hogy kaptál egy kis budapesti kutyaszőrt is, remélem nem vagy allergiás... mindenhol szálldos nálunk, hiába takarítok annyit, viszont azt bizton mondhatom, hogy nem kóstolták meg a medált, azt tudják, hogy a munkaasztalom tiltott zóna :D)

Unknown írta...

Köszönöm Ildi és Edit.
Cimbilimbi, neked aztán csuda jó szemed van, én semmit sem láttam rajta, talán elvakitott a csillogása? :))
Szerintem csak egy kis szösz.:)