Oldalak


2010. szeptember 2., csütörtök

Készül az ajándék

Kicsit elhanyagoltam bejegyzéseimet, pedig szerettem volna írni pár dologról. Elsősorban is azt szeretném újságolni, hogy ajándékot készítek Kerának. Latinka ajándéklánc játékára jelentkeztem és ajándékot kell küldenem annak az illetőnek aki utánam jelentkezik a játékra. Örömmel vállaltam a feltételeket, egy hónapon belül kell, hogy megérkezzen az ajándék a másik félhez, szerintem ez megoldható. Izgatott vagyok, vajon hogy fog tetszeni az amit én készítek. Majd bővebben is írok az ajándékról, most azért nem, mert esetleg ha Kera bekukkantana hozzám, ne rontsam el a meglepijét. :)
Nehéz így látatlanban ajándékozni, bárkiről is legyen szó. Mit küldjél neki ami neked tetszik, vagy próbáld kitalálni mi tetszene neki. Jó kis dilemma. :) Én úgy próbáltam ezt megoldani , hogy olyasmit küldök ami reám jellemző dolog. Van egykét hobbim amiből megpróbálok valami prezentálható dolgot kihozni. A lelkesedésem az nagy, de jó volna ha sikerűlne is.

Nincsenek megjegyzések: