Oldalak


2010. szeptember 11., szombat

Gyöngyfűzés

Nézegettem blogtársaim alkotásait és irigykedtem milyen szépeket is tudnak alkotni. Sokan foglalkoznak gyöngyfűzéssel és micsoda ékszerek jönnek ki a kezük közül.
Én is kipróbáltam a gyöngyfűzést, még régebben.
Sajna olyan vagyok, hogy megtetszik valami, bele loholóm magam, csinálom nagy lelkesedéssel és rájövök, hogy nem vagyok született zseni. Nagyon könnyen feladom aztán, látván hogy nem úgy sikerülnek az elkészített dolgok ahogy szeretném. Persze valószínűleg, próbálkoznom, próbálkoznom és próbálkoznom kellene még, és nem feladni. Csakhogy annyi minden érdekel és annyi mindent szeretnék csinálni és mindent jól, tökéletesen, hogy ez már lehetetlen és így mindent csak félig csinálok. Tudom, tudom csak egy dologra, hobbira kellene összpontosítanom és azt tökéletesíteni.
Bemutatom pár kis próbálkozásomat. Ez egy karkötő és készen van.

A következőnél az internetről vettem le a mintát, ugyancsak egy karkötő. A gyöngyök már régebb óta megvoltak, a kis apró sárgák még annál is régebbiek. Ha már megvoltak, kipróbáltam a mintát mert nagyon megtetszett.


Azután sikeremen felbuzdulva vásároltam egy pár gyöngyöt és nekifogtam egy másik karkötőnek. Jól indult, de elszámoltam magam, elfogytak a teklák, ugyan olyan színűeket már nem kaptam a bolt is betárt azóta, hát abba maradt a karkötő is.




1 megjegyzés:

Gabriella írta...

Ahhh, de édes babáid vannak. :-))) Isteni egy idöszak, nem de? Mi is most élvezzük ezt az életfázist.