Oldalak


2010. augusztus 19., csütörtök

Játékra jentkezztem

Jelentkeztem egy játékra. Eddig még nem játszottam és egy kicsit izgatott is vagyok. Jó pár próbálkozás után sikerűlt feltegyem a képet a blogomra. Mostmár működik, kipróbáltam. Kera kecsketejes szappanokat csinál saját kezüleg, szerintem ez nagyon jó. A muternek mikor mondtam mire akadtam a neten rögtön mesélte, de már sokadszor, hogy anno mikor az én uracskám kicsi volt, nekik volt kecskéjük és hogy annak a teje milyen egészséges is. Hogy a doki ajánlotta hogy adjanak a gyereknek kecsketejet, erre elküldték a nagymamát tejért a piacra és hazajött egy kis kecskegidával. Na azután ivott kecsketejet az uram, és, úgy mesélik, talán az mentette meg az életét.

1 megjegyzés:

Elza írta...

üdvözletek:)

mivel te jössz utána latinka ajándékláncát,ezért tőlem fogsz ajándékot kapni:)

afuggony@citromail.hu

ezen az e-mail címen el tudsz érni,és megbeszélhetnénk,konkrétan szeretnél-e valamit,vagy legyen meglepetés:)