Oldalak


2010. augusztus 17., kedd

Nevenincs lecsó



Anyósomtól lestem el egy lecsó féle étel receptjét. Nekem nagyon izlik, sok zöldség van benne jó paradicsomosan. Igy néz ki.



Akit érdekelne a receptje annak tessék, itt van. Az alapanyagok mennyiségét mindenki saját maga ízlése szerint adagolja, én sok hagymával szeretem és jó paradicsomosan, teszek bele gombát is de aki nem szereti nem tesz bele.


A 2-3 fej hagymát, 1 paprikát és 2-3 db. champignon gombát csíkokra vágom és oda teszem kicsi olajba, megdinsztelem, hagyom amíg a gomba is egy kicsit megfonnyad, adok hozzá kb. 250 gr csirke májat vagy friss nyuszi májat ha van. A többi hozzávalót én előre megvagdosom és mindet egyszerre beleteszem. Felkockázom az 1-2 padlizsánt, 3-at ha nagyon kicsi, de akkor csak jól lemosom és meg sem hámozom, tököt, van a kertben csillag tök és ha zsenge azt is héjával együtt teszem bele, 1-2 krumplit, répát, kisebb zeller gyökeret, de ezt mát apróbbra vágom vagy lereszelem. Felöntöm vízzel és teszek rá jó sok paradicsomot, most 2-őt tettem rá, de ökölnyi nagyságúak voltak. A paradicsomnak lehúztam a haját és csak úgy nagyba belevagdostam, elfőtt szépen. Ha nincs friss paradicsom akkor paradicsom levet teszek hozzá.


Ha mindenből csak 1-2-őt is teszünk bele akkor is nagy adag kaja lesz belőle. De nekem megfelel mivel nagyon szeretem és a gyerekekkel akár három napig is esszük. Persze az alapanyagokat lehet cserélni tetszés szerint, mindenki azt tesz bele amit szeret. Tálaláskor tejfelt is lehet adni hozzá de én nem szeretem mert a tejfel nagyon elnyomja az ízeket.


Neve nincs is ennek az ennivalónak én mutter lecsónak hívom mivel anyósomtól tanultam. :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

HAT EZ GYONYORU OLDAL . MINDEN VAN BENNE. SOK MINDENBEN MAXIMALISTA VAGY. GYONYORUEK ELOSZOR IS A GYERMEKEID , A FESTESEID , VIRAGAID ES MINDEN. A " MUTER "LECSOD PEDIG NAGYON FINOM. IGAZI VITAMINBOMBA . EROT KIVANOK MINDENHEZ TOVABBRA IS .