Oldalak


2010. május 16., vasárnap

Varrás - Cusut


Ezt a kiságy garnitúrát Antókának a kiságyára varrtam, mindent én varrtam hozzá, lepedőt, kis paplant, párnácskát és azt a kis keskeny rész ami a fejénél védi. Régebben nagyon sokat varrtam, de mióta megszülettek a leányaim nem sok időm jutott rá. Vagyis időm talán még akadna, de egy kicsit nehézkes a dolog, nincs külön asztalom a varrógépnek, mindig elő kell vegyem ahova eltettem, hogy ne legyen útban, aztán vissza a helyére, előszedni az anyagokat aztán visszapakolni, ha a gyerekek alszanak nem varrhatok mert zajos, pedig épp akkor lenne időm...hát ez van. Ha akkor varok amikor ébren vannak, Antóka, ő már kétéves múlt, egy darabig érdekes neki amit csinálok aztán mindenáron a figyelmemet igényli, nem hagy nyugodtan varrni. Így hát mostanság csak gyűlnek a varrnivalók, aztán egyszer majd csak lessz egy pici dolgozó sarkom ahol ott a gép leülök varrok, ha kell abbahagyom és ott hagyhatom mert nincs útban senkinek. Íme egy pár kép azokról a dolgokról amiket eddig varrtam, vagyis csak egy pár mivel nemrég kezdtem el fényképezni a " munkáimat ":

Această garnitură pentru pătuţ

2 megjegyzés:

Csilla írta...

anno én is pont ebből az anyagból varrtam a rácsvédőt a kiságyba. Aranyos lett a kis garnitúra :) Lehet tovább lépni a foltvarrásra :) Beszálhatsz a varrjunk blokkokat mozgalomba :)én is jól el vagyok menint maradva ezzel is.

Unknown írta...

Köszönöm a hozzászólásokat és a meghivást a varjunk blokkokat mozgalomhozz. Szeretnék én is beszálni és a játékokban is rész venni. :)